Acești termeni și condiții sunt aplicabili comenzilor pentru achiziționarea produselor oferite de magazinul „Trendmarket” SRL prin intermediul site-ului www.trendmarket.md Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, vă recomandăm să citiți cu atenție Termenii și Condițiile prezentate. Ne rezervăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi, fără o notificare prealabilă.
1. DISPOZIȚII GENERALE
Acest site este deținut de „Trendmarket” SRL. La înregistrarea comenzii în magazinul online, Cumpărătorul acceptă Termenii și Condițiile de vânzare a bunurilor/produselor care sunt bazați pe legislația Republicii Moldova.
Utilizarea website-ului presupune acceptarea Termenilor și Condițiilor propuse de către „Trendmarket” SRL, în conformitate cu Legea nr.284/2004 privind Comerțul Electronic. Relațiile dintre client și vânzător sunt stabilite în baza Legii nr.105/2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, și a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.
IMPORTANT
Toate informațiile prezentate pe site, inclusiv condițiile, descrierea produselor și prețurile, sunt destinate exclusiv pentru vânzările online. Aceste condiții și prețuri pot să nu coincidă cu cele valabile în magazinele fizice sau punctele de ridicare și nu se aplică vânzărilor offline.
2. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Prin utilizarea site-ului www.trendmarket.md, sunteți de acord în mod automat cu colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal, care sunt necesare pentru procesarea/confirmarea/executarea comenzilor.
Data personală se prelucrează doar pentru scopuri legitime, precum:
- Furnizarea produselor comandate
- Promoții și oferte personalizate
- Google Analytics
- Cookies
- Notificări și newsletter
Toată informația ce conține date cu caracter personal este stocată și utilizată doar pentru perioada necesară atingerii scopurilor pentru care a fost colectată și în conformitate cu prevederile Legii nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal.
3. ÎNREGISTRAREA ȘI ACHITAREA COMENZII
Achitarea comenzilor este posibilă în numerar la primire – la primirea comenzii. Plata online se face în condiții de siguranța maxima folosind ca instrument de plată cardul de plată, care permite efectuarea de tranzacții online. După efectuarea plății veți primi o confirmare de plata pe adresa dvs. de email.Procesatorul de plata folosește un sistem securizat, bazat pe ultima versiunea a standardului de securitate 3D-Secure ceea ce înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor în tranzacții sigure online. Aceasta măsura de siguranța presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plații pe o pagina securizata maib unde autentificarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de unică folosințe pentru fiecare tranzacție online. Rambursarea mijloacelor bănești se efectuează doar pe cardul de plată care a fost folosit pentru achiziție.Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți.
Pentru efectuarea plății vor fi solicitate următoarele date:
- Numărul cardului (16 cifre)
- Data expirării (luna și anul)
- Codul CVC sau CVV (3 cifre)
- Numele și prenumele de pe cardul de plată
În cazul în care valuta cardului diferă de valuta tranzacției (MDL), atunci la convertirea sumei reținute din contul de card se vor aplica condițiile băncii emitente
4. LIVRAREA PRODUSELOR / MĂRFURILOR / SERVICIILOR
După înregistrarea comenzii, cumpărătorului i se oferă informația privind data preconizată de transmitere a comenzii de către curieri / serviciul de livrare. Livrarea în raza mun. Chișinău se efectuează în timp de 24 ore de la confirmarea a comenzii de către operatorii noștri. Livrarea se efectuează de la ora 09:00 până la ora 21:00 și este gratuită pentru comenzi de minim 1500 MDL, pentru comenzi cu valoare mai mică se achită livrarea 50 MDL (care va fi inclusă în suma totală a tranzacției/comenzii).Livrarea pe teritoriul R.Moldova se efectuează în timp de 48 ore lucrătoare, de la confirmarea comenzii de către operatorii noștri. Livrarea se efectuează de la ora 09:00 până la ora 21:00 și este gratuită pentru comenzi de minim 1500 MDL, pentru comenzi cu valoare mai mică se achită livrarea 70 MDL (care va fi inclusă în suma totală a tranzacției/comenzii).Puteti ridica personal produsul gratuit prin precomanda str. Burebista 17A(Botanica) de la ora 09:00 până la ora 20:00 În zilele de simbată și duminică sau sărbătoare națională nu se efectuează livrări.Termenul de livrare se poate extinde în anumite situații izolate (de exemplu: condiții meteo nefavorabile, perioadele sărbătorilor legale, probleme tehnice neprevăzute etc). Vă vom notifica în cazul în care întâmpinăm una dintre situațiile izolate în prealabil.Puteți alege orice adresa pentru livrare – acasă, în oficiu sau oricare altă adresă, fără achitări suplimentare. Noi acceptăm o singură adresă de livrare pentru fiecare comandă. În cazul în care aveți nevoie pentru a livra comanda pe diferite adrese, vă rugăm să înregistrați comenzi diferite pentru fiecare adresă.La primirea produselor, vă rugăm în prezența curierului să verificați integritatea ambalajului, prezența bonului fiscal. Orice pretenție ulterioară cu privire la aceste aspecte nu vor fi acceptate.
5. DREPTUL LA RETUR SAU INLOCUIRE AL PRODUSULUI
Conform noțiunii din Legea nr. 105-XV din 13 martie 2013 privind protecția consumatorilor Cumpărătorul are dreptul de a returna produs/marfa procurată din anumite motive în timp de 14 zile de la ziua achitării.
Lista produselor de calitate corespunzatoare care nu pot fi returnate sau inlocuite:
Conform Legii Nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia Consumatorului, urmatoarele
produse nu pot fi returnate sau inlocuite: Bijuterii (articole din metale pretioase, pietre scumpe); Textile (tesaturi din bumbac, in, lina, matase, lenjerie intima si de pat); Articole de igiena persoanala (periute de dinti, pieptene, pensete, aparate de epilare si de ras electrice sau manuale si alte produse similare pentru ingrijire personala); Articole cosmetice si de parfumerie; Produse de cabluri si fire electrice; Materiale de constructie, finisare si alte produse vandute per metru (linolium, pelicula, covoare, etc.); Produse si materiale care intra in contact cu produsele alimentare, confectionate din material polimerice, inclusive cele de unica folosinta (tacamuri si ustensile de bucatarie, material de ambalare, containere pentru depozitarea si transportarea produselor alimentare; Produse chimice de uz casnic, pesticide si agrochimice; Mobila de uz casnic (seturi de mobila); Automobile si marfuri pentru motocilete, remorci si alte unitati pentru acestea, alte mijloace mobile pentru lucrari agricole, barci de agrement si alte echipamente pentru inot; Electronice de o structura mai complexa din punct de vedere tehnic, pentru care sunt stabilite perioada de garantie (masini si dispozitive electrice casnice, echipamente radio-electronice,
calculatoare, aparate foto, video, telefoane mobile si fixe, instrumente muzicale electronice
etc.); Produse pentru prevenirea si tratarea la domiciliu (obiecte sanitare si de igiena din
metal, cauciuc, instrumente medicale, dispozitive si aparate, produse de igiena orala, lentile
pentru ochelari, articole pentru ingrijirea copiilor, medicamente); Jucarii. în conformitate cu Anexa nr.2 a Hotărârii Guvernului №1465 din 08.12.2003 (MO248-253/19.12.2003), în redacția Hotărârii Guvernului №1188 din 02.11.2007 (МО175/09.11.2007).
Conditii de RETUR:
● Nu exista careva defecte care afecteaza modul lor de functionare sau de utilizare
● nu au fost utlilizate
● si-au pastrat aspectul exterior, proprietatile de consum,
● prezenta bonului de casa sau a unui alt document care dovedeste faptul procurarii
produsului.
In conformitate cu Legea Nr. 105 din 13.03.2003, privind protectia consumatorului, nu toate
cumparaturile fac parte din categoria produselor cu drept de returnare sau de inlocuire.
Conditii de SCHIMB:
● Cumparatorul nu este o persoana juridica;
● Produsul nu a fost utilizat, aspectul exterior s-a pastrat;
● Produsul are ambalajul complet nedeteriorat;
● Produsul este insotit de setul complet de: accesorii, consumabile, documentatie si
software-ul insotitor, iar ambalajul acestora nu este deteriorat, astfel ca sa-i permita
vanzatorului o noua comercializare;
● Nu a avut loc activarea produsului.
6. PROCEDURA DE RETURNARE SAU DE INLOCUIRE A PRODUSULUI
a) Telefon de contact: pentru inceput se contacteaza Departamentul relatii cu clientii pentru oferire
de informatii, la numarul de telefon: +37360510932
b) Logistica produsului returnabil sau schimb:
– Livrare personala la Show Room str. Burebista 17A
– Preluarea de catre curier a comenzii dvs contra plata : Chisinau 50 lei; National 70 lei
c) Acte necesare pentru preluare/transportare la centru de reparatie: cumparatorul este obligat sa prezente produsul in stare corespunzatoare
d) Termenul de examinare a cererii este de 14 zile. In aceasta perioada se ia decizia de a repara, de a inlocui sau de a rambursa suma platita de client.
e) Returnare suma: clientul are dreptul sa ceara vanzatorului respingerea comenzii si returnarea
sumei achitate pentru produs in cazul cand:
– la momentul adresarii cererii de inlocuire a produsului cu unul similar, acesta nu este in stoc
– daca inlocuirea produsului nu este posibila, vanzatorul va notifica clientul la telefon sau prin
mesaj la adresa de email, iar banii sunt achitati conform procedurii stabilite.
PROCEDURA DE RAMBURSARE A BANILOR ACHITATI:Rambursarea banilor achitati:
Suma achitata de client, urmeaza sa fie returnata in termen de 14 zile de la primirea cererii, in acelasi mod in care a fost efectuata plata pentru produs. In cazul in care clientul opteaza pentru inlocuirea produsului cu altul disponibil, acestuia i se va rambursa doar diferenta dintre valoarea bunului returnat si pretul noului produs, sau dupa caz va achita diferenta de bani. La returnarea sau preschimbarea produselor asamblate, fara cutie sau ambalaj (DAR NEFOLOSITE), si detinerea bonului obligatoriu, se va returna cu 20% mai putin din costul produsului .
Contactele companiei in caz de retur: +37360510932
Termenul de procesare a cererii de retur: 14 zile
7. CONTROLUL CALITATII PRODUSULUI
In urma adresarii reclamatiei clientului, vanzatorul este in drept sa se adreseze organelor competente pentru elaborarea expertizei de calitate a produsului care pretinde a fi returnat.In acest sens, apare necesitatea furnizarii produsului achizitionat impreuna cu o declaratie de returnare/inlocuire. Pe baza rezultatelor unui astfel de control de calitate, vanzatorul va oferi un raspuns la solicitarea clientului. Daca cumparatorul nu este de acord cu rezultatul controlului de calitate efectuat in conformitate cu punctele 3-6 din Hotarirea Guvernului RM, Nr. 1465 din 08.12.2003 cu privire la aprobarea Regulilor de inlocuire a produselor nealimentare si a termenelor de garantie, acesta detine dreptul de a depune o cerere scrisa pentru examinarea independenta a marfurilor. Examinarea cererii se efectueaza pe cheltuiala vanzatorului. La fel clientul este in drept sa fie prezent in timpul examinarii. Daca expertiza stabileste prezenta deficientelor aparute nu din vina vanzatorului (producatorului), clientul este obligat sa ramburseze vanzatorului cheltuielile pentru expertiza, precum si alte cheltuieli asociate cu depozitarea si transportarea produsului.
Autoritatea abilitată cu funcţii de protecţie a consumatorilor:
Agenţia pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78
Telefon: (022) 51-51-51; 0-800-28-028
Email: consumator@apc.gov.md
Web: consumator.gov.md
Examinarea reclamației se efectuează la prezentarea bonului de casă, sau a unui alt document care confirmă faptul cumpărării produsului sau prestării serviciului.
8. DATELE DE CONTACT
- Denumirea juridica a companiei: Trendmarket SRL
- Adresa juridică: Chișinău str. Vasile Lupu 61/4
- Adresa fizica: Chișinău, sector Botanica str Burebista 17A
- Telefon de contact Magazin : +37378711447
- Telefon de contact Serviciul Suport Clienți : +37360510932